Deschiderea Olimpiadei de iarnă de la Soci. Ce am remarcat eu

foto: sports.ru
Valsul lui Eugen Doga din filmul ”Dulcea și tandra mea fiară” a trecut neobservate de comentatorii ruși de la Sport Plus: ”Izvesnîi vals” și atât. Din postările colegilor din Tiraspol pe Facebook am aflat că alte posturi TV, precum Rossia 1, au dat publicitate în timpul defilării lotului Moldovei la dechidere... Premierul Leancă era și el în tribune. La fel ca și Ponta...
Rușii nu puteau organiza ceva fără ca să amintească despre Războiul II Mondial. Zgomote de avioane și de bombe. Sper să nu cadă vreo unul sau vreo una peste Soci în timpul Olimpiadei.  
Fostul boxer Valuev, îmbrăcat în uniformă de milițian, a ilustrat perfect cultul sovietic de deplasare pe stradă. La trecerea de pietoni milițianul Valuev oprește o mașină ca să treacă un grup de pioneri. Cult care s-a păstrat cu regret până astăzi și la noi. Zebra e respectată doar dacă stă un cioban cu bățul... 
În rest, cu mici lacune (gen antrenoarea care a citit jurământul de pe foaie, deși acesta a fost compus dintr-o frază...), deschiderea a dat senzația că rușii au atâția bani încât pot face orice.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune