Zimbru, calificată în Europa - turul 2

Zimbru - Șkendia 2-0

Am fost aseară la returul dintre Zimbru și Șkendia. Așa se pronunță denumirea echipei din Macedonia. După ce a pierdut în tur cu 1-2, Zimbru a întors rezultatul și s-a calificat în turul 2 preliminar al Europa League. 

Nu pot să zic că am fost încântat de calitatea jocului prestat de Zimbru (iugoslavii nu mă interesează - toți sunt niște blatiști). Dar din ceea ce am văzut pot să spun un lucru sigur: această echipă are potențial enorm!

Pentru prima dată în ultimii 10 ani pot să afirm că Zimbru are șanse la titlu!

Acest lucru este însă condiționat de câțiva factori importanți: 
1. Salariu la timp și tot ce se promite
2. Stabilitate la nivel de staf tehnic
3. Evitarea conflictelor cu Federația
4. Ceva investiții în iarnă în 1-2 jucători de valoare peste nivelul DN

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune