Divizia Națională. Cei mai buni pe posturi

Astăzi aflați cum văd eu cei mai buni fotbaliști din Divizia Națională, pe compartimente.

Am luat cele 4 linii de așezare generală, la fel cum face și FMF la fiecare final de an. 

Ce NU este ca la Federație - am selectat doar jucători moldoveni, fără stranieri. De ce? Pentru că personal consider că valoarea stranierilor care joacă în Moldova NU este superioară moldovenilor și respectiv aceștia nu merită să fie incluși în topul meu.

Portari:
1. Artiom Gaiduchevici (Veris)
2. Alexei Coșelev (Saxan)
3. Radu Mîțu (Milsami)

Fundași:
1. Ion Jardan (Zimbru)
2. Maxim Antoniuc (Șerif)
3. Sergiu Cojocari (Veris)

Mijlocași: 
1. Alexandru Antoniuc (Milsami)
2. Alexandru Dedov (Zimbru)
3. Vadim Rață (Tiraspol)

Atacanți:
1. Viorel Frunză (Veris)
2. Gheorghe Boghiu (Tiraspol)

3. Vadim Paireli (Șerif)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune