Efim Ignat a devenit campion al Olimpiadei APSM la bowling

Reporterul Efim Ignat de la postul de televiziune Moldova 1 a devenit astăzi primul campion al Olimpiadei Asociației Presei Sportive din Moldova, ediția 2015, la bowling, stabilind și două noi recorduri, relatează MOLDPRES.

El a acumulat în cadrul seriei a doua preliminare 184 puncte, iar la total la cele trei încercări 433 puncte, rezultate ce constituie noi performanțe pe parcursul celor patru turnee desfășurate pînă în prezent. În meciul final disputat cu Victor Orehov (site-ul sporter.md) campionul a fost condus pînă spre final, dar în ultima încercare a reușit două strike-uri (punctaje maximale acordate și bonus), răsturnînd spectaculos situația de pe tabela de marcaj. ”Am jucat în ultimul timp doar de cîteva ori cu prietenii. Cred că anume această puțină experiență acumulată m-a ajutat să înving”, a declarat pentru agenție cîștigătorul.

Locul trei i-a revenit lui Arcadie Munteanu de la PRO TV, care a dat, ca și Efim Ignat, lovitura în final, după executarea ultimei aruncări reușind trei strike-uri. ”M-am relaxat totalmente. Nu mai credeam că o să înving. Doar norocul, bafta mă putea propulsa cîștigător. Am devenit, făcîndu-mi un mic cadou chiar de ziua mea de naștere”, a declarat ocupantul locului trei.

Concursul a reunit un număr-record de participanți – 23. Campioni ai edițiilor precedente au devenit Dumitru Chitoroagă, Alexandru Botnari, Ion Buga.

Olimpiada APSM se desfășoară pentru a 15-a oară. În programul competițional mai figurează tenis, șah, natație, tenis de masă, baschet (aruncarea la coș), joc de dame, biliard, fotbal (jonglarea balonului), badminton. Totalurile Olimpiadei sînt făcute tradițional de 2 iulie, Ziua Internațională a Ziaristului Sportiv.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune