Ministerul linsului

Am fost tot timpul pentru libertate. În acțiuni, în gândire, în declarații, în tot. Deși am primit baza educației într-un regim totalitar, am crescut cu convingerea că demnitatea omului este mai presus de orice. Nu mi-am imaginat nici în cele mai urâte vise că voi ajunge ca în Moldova linsul curului să fie criteriul de bază în ascensiunea unei persoane. 

Dar, în Moldova de azi, anume asta - linsul curului - este principala ”calitate” care te urcă sus. Fie că e vorba de televiziune, sport sau politică. Cu cât mai mult lingi, cu cât mai mare îți este măiestria în a linge, a lustrui curul bossului, cu atât mai sus ajungi. 

Așa s-a ajuns ca Moldova să fie condusă de niște nulități, maieștri ai linsului. Respectiv și ei la rândul lor vor să fie linși, la fel cum au procedat înșiși în drumul lor spre cabinete sau case luxoase. Un minister al linsului ar fi binevenit, măcar să oficializăm principalul criteriu de selecție a cadrelor din Moldova. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune