Unde a terminat Gaburici 11 clase?

- Domnule Gaburici, în ce școală ați absolvit 11 clase?
- Următoarea întrebare...

Nici eu n-am diplomă de BAC. N-am pentru că n-am făcut liceu. Am absolvit școala medie, 11 clase în 1994. Cam în aceeași perioadă cu premierul Gaburici. Numai că eu știu exact unde am absolvit, cine mi-au fost colegii, care la rândul lor mă cunosc și pot să confirme că am învățat și am susținut examenele de absolvire împreună.


foto: tribuna.md
Dar cine a dat examenele de absolvire a școlii medii împreună cu Chiril Gaburici? Și cum s-a întâmplat că premierul a fost înmatriculat la ASEM pe bază de atestat de 11 clase, dacă el în acea perioadă era student la Colegiu?

Sunt niște întrebări simple, dar în același timp complicate, dacă ceva este putred la mijloc. Probabil de asta nici Gaburici și nici ministrul Maia Sandu n-au putut da un răspuns adecvat. 

Mai mult am rămas dezamăgit de Maia Sandu, care a băgat țara în ședință cu noile reguli de la BAC. Și bine a făcut! Destul câți analfabeți au terminat școli și licee și acum conduc țara! Dar tocmai Maia este cea care-l acoperă pe unul dintre demnitarii care nici măcar nu știu unde au învățat... Dezamăgit...

În concluzie: avem un prim-ministru cu 9 clase terminate pe bune și restul pe pile. La fel ca și toți consilierii cu care s-a înconjurat, la fel ca tot guvernul - pe pile. Totul în care asta se cumpără și se vinde. Și totul e pe pile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune