Ce-am făcut eu la 7 aprilie 2009

Ce-mi amintesc despre 7 aprilie 2009? 

Îmi amintesc că am fost în Piața Marii Adunări Naționale.
Am fost lângă Președinție când aceasta ardea.
Lumea habar nu avea cine este Plahotniuc. 

Cu o zi mai devreme. Am aflat de pe rețelele de socializare, dar și de la știrile Pro TV că tinerii au protestat în centrul Chișinăului. Au protestat împotriva rezultatelor alegerilor parlamentare, care i-au scos pe comuniști învingători detașați pentru al 3-lea mandat consecutiv. Au protestat împotriva regimului totalitar, cum se credea atunci. 

Seara, pe net, un grup de tineri chema lumea în stradă pentru a doua zi. 

7 aprilie. Dimineața. Mi-a dispărut netul. Apoi a dispărut și semnalul la mobil. Atunci am înțeles că ceva se întâmplă și am mers în centru. Am stat toată ziua. Am protestat pașnic. N-am vandalizat, dar am văzut totul. La fel ca și mulți din cunoscuții mei pe care i-am întâlnit la protest. 

Atunci nu realizam că am dat jos un regim, ca să aducem la putere un alt regim - unul mult mai MONSTRUOS!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune