Șor a întors titlul în Moldova. Deocamdată doar titlul...

Șor a împărțit înghețată gratis în tribune, după ce a cumpărat toate biletele de 15 lei și le-a dat gratis celor care au intrat la meci. În total vreo 3 mii de bilete. Lumea în tribune zicea că Șor întoarce astfel măcar ceva din miliardul furat. Dacă ar mai întoarce și ceilalți câte ceva... Plahotniuc, Filat, Voronin...

Și mai zicea lumea că echipa va lua o primă de vreo 300 de mii de dolari. Tot de la Șor. Și tot din banii de la BEM. Da, înghețata a fost bună, dar prea puțin pentru a cumpăra voturile orheienilor. Va trebui să mai întoarcă ceva dacă vrea primar.

Despre fotbal. Milsami a meritat titlul. Au cel mai bun lot din campionatul Moldovei. Mă bucur mult pentru Sandu Antoniuc, Petru Racu, Denis Rassulov - jucători alături de care am lucrat, băieți extraordinari.

Dar mi-i trist pentru Vio Frunză, Sergiu Cojocari, Artiom Gaiduchevici - care au meritat în egală măsură acest titlu, după nedreptatea pe care le-a făcut-o niște diletanți în ale fotbalului prin retragerea Verisului din campionat de pe primul loc. 

Îmi pare rău pentru Dobrovolski. Acum mulți vor spune că el a pierdut titlul. Iar dacă Dacia ar fi devenit campioană, tot aceștia ar fi spus că nu e meritul lui Dobrik, care a venit la club în urmă cu numai 3 etape. Asta e soarta antrenorului...

Recunosc că am ținut cu Dacia, însă lotul echipei este mult prea slab pentru a câștiga titlul. Dacă vor aduce 5-6 jucători de valoare la vară, atunci poate la anul. E greu să devii campioană când cel mai bun jucător pe care îl ai în lot are 35 de ani...

Mă bucur că titlul a rămas în Moldova. Sper ca Milsami să nu se desființeze odată cu problemele lui Șor. 

P.S. Probleme grave de arbitraj la finala campionatului n-au fost. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune