Vin rușii peste noi

Pentru că noi, moldovenii, nu știm să fim gospodari în casa noastră, vor veni rușii să ne conducă din nou.

foto: unimedia.info
De ce spun asta?

Timp de peste 20 de ani am avut o șansă unică să devenim cu adevărat independenți după mai bine de 200 de ani de ocupație rusească oficială, cu mici pauze. Dar noi am ratat această șansă.

Am votat kolhoznici, am votat comuniști, iar la urmă, ca cireașa de pe tortă - am votat bandiți. 

Toți aceștia, pentru că nu știau și nu știu să conducă o țară, au făcut doar un singur lucru: au furat. Și-au umplut conturile.

În consecință lumea a ajuns la limita sărăciei, dar mai grav e că lumea a ajuns să urască libertatea și să-și dorească înapoi în urss. Sau în Rusia, pentru că acolo se plătește. 

De asta profită din plin Dodon și Usatâi, care baga în buzunar banii dați de ruși pentru prostirea moldovenilor. Pentru că moldovenii deja sunt prostiți. Până în măduva oaselor.

Așa că, în scurt timp urmează să revină rusafonii la putere, să ne frece așa cum le place lor. Rusafonii sunt uniți. Iar moldovenii dezbinați. Dezbinați de hoții care au guvernat de la independență încoace.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune