Despre tot (adică - nimic) și despre fotbal

Mi s-a făcut dor de blog :)). Erau timpuri când scriam în fiecare zi. Nici n-am apucat să prind cum am trecut de 2 mii de postări în peste 6 ani de când mi-am tras blog :)). 

Dar parcă prea mulți bloggeri a ajuns să aibă acest petic de pământ. Toți scriu, toți critică, cu știință de cauză, dar mai des inconștient. Toți sunt specialiști (sau experți, cum e la modă să zici acum) în toate. Toți se pricep la toate. Și toți sunt buricul pământului. Nici n-ai pe cine trimite, cum s-ar zice. De asta mi-a cam pierit pofta să mai scriu.

Mai bine scriu o carte. Mai citesc o carte. Mai văd un film. Mai stau cu copiii. E atât de frumos să-i privești cum se joacă... 

De fapt, această postare s-a vrut a fi despre fotbal. Și așa va fi, măcar pe final :)).

Câteva idei, ca să nu se plictisească nimeni:

- Antrenorii trebuie lăsați să-și facă treaba cel puțin 1 an. Abia după un an putem înțelege dacă vor face echipă sau nu. Exemplu: Osipenco. Sezonul trecut l-a început șchiopătând. La final a fost campion. A făcut echipă frumoasă la Orhei. Aveți răbdare cu antrenorii.

- Kazahii ne-au lăsat cu buza umflată. S-au dus în Champions League, acolo unde noi doar visăm să ajungem. Și ni-i ciudă... :)). Oameni buni. Kazahii investesc milioane, zeci de milioane pe sezon într-un singur club. Noi nu investim atât în toate echipele din Divizia Națională. Ei au program de stat de susținere a fotbalului. Noi nu avem nimic. Ei au spectatori, iubesc fotbalul. Noi iubim doar banul. Așa că, lăsați kazahii în pace, nu-i mai arătați cu degetul, să suntem la degetul lor mic.

- Vin meciurile naționalei. Clar că nu avem echipă. Iar echipă nu avem pentru că: 1) nu avem antrenor, 2) convocările se fac pe blat și pe relații, 3) naționala a ajuns un cuib de interese pentru anumite persoane. În această situație există doar o singură soluție: aducerea unui antrenor care să nu aibă nicio tangență cu fotbalul moldovenesc. Sau, dacă nu găsim bani pentru a-l plăti, să-l luam pe Dobrovolski, că tot e liber acum. Cu el pe bancă vom avea cel puțin spectacol în teren. Dar intuiția îmi spune că vom avea și rezultate.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune