De ce se tem autoritățile? Vrem Stadion Național!

Două zile la rând am mers pe lângă Stadionul Republican. Poarta de pe strada Kogalniceanu era deschisă de fiecare dată. Azi, însă, surpriză! De poartă stătea agățat un lanț gros de oțel prins cu un lacăt sovietic. 

Am întrebat de câțiva șoferi care stăteau parcați lângă clădirea construită pe primul teren privatizat din incinta arenei: pe unde se accede pe teritoriul stadionului? Ne-au spus că doar pe poarta respectivă, adică cea cu lacăt. Și ne-au mai spus că lângă poartă stă non-stop un paznic. Nici paznic n-am văzut, nici un suflet de om, deși am bătut în poartă minute bune.

Nu vreau să cred că cineva a dat comandă ca poarta să fie închisă tocmai astăzi, când am invitat presa la o discuție despre Stadionul Național. Deși, în țara asta nimic nu mă mai miră. 

Petiția a fost dusă la guvern. Împreună cu semnăturile oamenilor care susțin cele 5 puncte din petiția către premierul Streleț vizavi de stadion. Acum așteptăm reacția. Una oficială, nu de acelea prin telefon...

La final vreau să mulțumesc presei, care a fost astăzi alături de noi. De fapt, presa a fost azi alături de țară și de oameni. Alături de sport. 

Va urma












  


















foto: Boris Harcenco

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune