Victorieee!!! 1-0 cu piticii din Andora la meciul 200 al Naționalei Moldovei

Am încercat să număr satele din Andora, dar m-am lăsat la fel de rapid cum am început. Și asta pentru că am înțeles că în Andora sunt și localități compuse dintr-o singură casă, care, de fapt, e un hotel sau pur și simplu o casă de vacanță sau vilă cum îi spunem noi. 

Cu o populație de 85 de mii de oameni, Andora, ca suprafață, este de 72 de ori mai mică decât Moldova! Ați citit bine - 72,5 ori mai mică!!! 

Nu mă țin de cuvânt, nu fac azi analiza în parte a fiecărui jucător moldovean care a jucat în victoria cu Andora 1-0. E prea mare diferența. Și la fotbal suntem niște uriași pe lângă ei, atât la propriu, cât și la figurat. Ioniță îi lua în brațe câte 3 odată. Până și piticii noștri, Dedov și Mihaliov păreau niște giganți pe lângă mini-fotbaliștii andorezi. 


foto: fmf.md
Jucătorii din Andora nu i-au lăsat azi pe ai noștri să joace fotbal. Ei au coborât din munți pentru a le rupe picioarele, a le crăpa capurile... Probabil o fi citit materialul precedent de pe blog, în care spuneam că fotbaliștilor moldoveni le trebuie o bătaie ca să se trezească. Și andorezii au purces la treabă :). 

Dar dacă serios, atunci e grav. Avem câțiva jucători de valoare certă. În rest - la pas. Joc la pas, ca în anii 80 - ceea ce nu mai vezi în fotbalul modern. Dacă nu mărim viteza de joc ne ia înainte expressul de Cardiff sau vaporul de Dublin. Ne rupe vioara lui Alaba cu accentul pe primul A. 

P.S. Era să uit. L-ați văzut pe ăsta, de la andorezi, numărul 18 care a intrat pe final de meci? Parcă era Testemițanu. Vicepreședintele FMF, nu fotbalistul :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune