Un fost antrenor de la Milsami - viceprimar la Craiova

foto: primariacraiova.ro
Interesantă noutate. Fostul antrenor secund al lui Ștefan Stoica la Milsami Orhei, Adrian Cosman a ajuns viceprimar la Craiova, oraș cu tradiții în fotbalul românesc.

Mi-l amintesc foarte bine pe Coși, cum îi spuneau prietenește toți în echipă. În acea perioadă am avut și eu o colaborare cu echipa, mai mult amicală. Le-am elaborat saitul, am fost cu ei 3 săptămâni în cantonamentul din Antalia de unde am făcut reportaje pentru emisiunea mea. 

Nu toți cunosc faptul că Adrian Cosman a fost la Milsami mai mult decât un antrenor secund, lucru pe care și-l făcea de minune. Îndeplinea și alte funcții, neoficial, cum ar fi cea de team manager, pentru că pe la club erau destule persoane care văzuseră fotbal doar la televizor până să fie angajate...

Îmi amintesc că era mereu ocupat, ba cu programările de cazare a echipei la hotel, ba cu stranierii, de care se ocupa nemijlocit. Mergea la fiecare acasă să vadă dacă totul este în regulă, apoi venea la conducere ca să le rezolve problemele jucătorilor. Cerea mereu pentru fotbaliști, niciodată pentru el. Ba chiar îi împrumuta pe jucătorii străini cu bani. Știți voi, mai ales brazilienii, niciodată nu le ajunge...

Acum Coși e viceprimar și, cunoscându-l foarte bine ce tip de om este, mă bucur atât pentru el, cât și pentru craioveni, pentru că au ajuns pe mâini bune. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune