O nouă emisiune de sport

Împreună cu Veaceslav Pîslari, directorul TV8,
omul care mi-a propus realizarea acestui proiect
Am promis să fac o mică postare despre noul proiect televizat în care sunt implicat.

Așadar, din 2 aprilie, în fiecare luni, de la ora 20.00, la TV8 voi modera un nou talk-show despre sport. 

La denumire încă ”lucrăm”, așa că dacă aveți idei puteți să le lăsați în comentarii. Sunt vreo 5 denumiri, dar încă nu am ales una. Săptămâna asta urmează să începem munca la generice, așa că dintr-o zi în alta vom alege și denumirea. 

Am fi putut să ne lansăm mult mai devreme, dar am decis să începem odată cu Divizia Națională. Între timp a mai apărut și acest amical de la Paris, așa că luni, 2 aprilie vom avea despre ce vorbi și ce analiza.

P.S. Pentru a evita orice conflict de interese, din 1 februarie am încheiat colaborarea cu CSF Speranța Nisporeni, unde timp de un sezon, 2017, am activat în calitate de manager general, reușind să repetăm cu echipa cel mai bun rezultat din istoria clubului, locul 6 în campionat. Sper ca mai departe echipa să continue să progreseze mai ales la capitolul rezultate, iar din toamnă să joace pe propriul stadion. 

La rândul meu, voi fi echidistant 100%, chiar dacă am avut o perioadă frumoasă la Speranța, din 2 aprilie toate echipele le voi trata la fel. 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune