Timoșciuk influiențat de Spiridon


Curiozitățile fotbalului...

Căpitanul echipei Zenit Sankt-Petersburg, Anatolii Timoșciuk (foto), poartă în timpul meciului două banderole! Una este cea cu emblema Zenitului, iar a doua – banderola lui Lothar Matthaus, fostul căpitan al naționalei Germaniei, campion mondial în 1990. Ultima a primit-o cadou de la Alexandru Spiridon în 2007 și de atunci Timioșciuk joacă fiecare meci cu două banderole, inclusiv finala Cupei UEFA de anul trecut, când Zenit și-a adjudecat trofeul.

”Această banderolă am primit-o de la Matthaus în 1994, spune Spiridon într-un interviu ziarului Sovetskii Sport. Atunci eram căpitanul naționalei Moldovei și am jucat cu Germania în preliminariile lui EURO 1996. Mai târziu am aflat că Timoșciuk este un admirator al lui Matthaus. În 2007 i-am dăruit lui banderola împreună cu tricoul fostului căpitan al nemților, pentru colecție.”

Fiind un colecționar de icoane vechi, Timoșciuk i-a dăruit în schimb lui Spiridon o icoană din secolul XVIII.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune