CM de box: organizare modestă

Cu câteva minute în urmă am primit un mesaj de la Milano, de la cel mai bun sportiv moldovean de anul trecut, Veaceslav Gojan.

Salut Sandu. Am câștigat câte o luptă, eu și cu Cotiujanschii. Diseară boxăm tot noi doi, pe la orele 21.00. Dacă ai posibilitate, urmărește meciul pe saitul www.aiba.org, care transmite în direct. Eu boxez cu un chinez, iar Victor cu un mongol. Muntean și Chelis se bat mâine...

Organizarea campionatului este de nota 7-8. Nu tare slab, dar nici super. Nici cazarea și mâncarea nu prea ne încântă. Pentru o competiție de acest nivel se putea și mai bine… Noroc și sănătate!


Sunt câteva fraze despre Campionatul Mondial de box, care se desfășoară în aceaste zile la Milano, Italia. Îi mulțumesc lui Veaceslav Gojan pentru aceste mici detalii și îi doresc multă baftă diseară! Voi urmări neapărat meciul pe site-ul AIBA.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune