Pentru CE votăm la alegerile Comitetului Olimpic?

 Prin anul 1997, cu aproape un sfert de secol în urmă, lucram la Radio Europa Plus, făceam știrile din sport. Atunci am aflat prima dată de un tânăr sportiv (de vârsta mea, 20 de ani), care făcea ravagii într-un sport la mare modă în acele timpuri, kickboxing. Am scris și un articol despre el în ziarul Komsomolskaia Pravda, din spusele antrenorului și colegilor săi. 


L-am cunoscut câteva luni mai târziu, în 1998, când eram reporter la ziarul Sist Sport. Îmi amintesc cum a venit la noi în redacție după câștigarea primului titlul european. Am și o poză de atunci, pe care o vedeți atașată. 

Nu ne-a luat mult timp să devenim prieteni. Mi-a plăcut din start modestia lui și calmul cu care vorbea, calități pe care le-a păstrat până astăzi.


Și iată că după aproape un sfert de secol, Ion Gheorghiu a rămas același prieten modest, calm, corect și săritor la nevoie cum a fost mereu. Același om de treabă, Om cu literă mare, de care puțini au mai rămas la noi în Moldova!

Acest Om, după o viață în sport, vrea să scoată sportul nostru din mocirla în care au avut unii grijă să-l bage în ultimii 30 de ani. Susținut de multe personalități din lumea sportului, Ion Gheorghiu a decis să candideze la șefia Comitetului Olimpic. Adversar îi va fi alt om cunoscu din sportul nostru, dar cu calități diametral opuse, actualul șef al CNOS, Nicolae Juravschi. Dar numele aici nu contează.

Accentuez: NU e vorba despre numele candidaților la șefia CNOS, ci despre calitățile lor.

Pentru CE vor vota pe 23 noiembrie membrii CNOS: 

pentru modestie, respect, corectitudine și perseverență? 

sau

pentru minciună, lașitate, fățărnicie și trădare?

Voi decideți, stimați oameni de sport cu dreptul la vot!   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune