Nicon nu mai joacă la Fabrica de Staruri, ci la Cupa Presei


Nicon, una dintre vedetele de la Fabrica de Staruri care a părăsit „casa”, a debutat astăzi la Cupa Presei la fotbal. Nicolae Caraman, alias Nicon, a evoluat pentru echipa ziarului Observatorul de Nord din Soroca pentru care mai joacă ofiţerul de presă FMF, Victor Daghi şi fostul ofiţer de presă de la FC Beşiktaş, actualmente la Academia Chişinău, Sergiu Carauş.

Cupa Presei la fotbal a început astăzi, 28 martie, în sala sportivă a CS Dinamo de pe strada Asachi. Dintre foştii fotbalişti la turneu participă doar Vlad Copoţ, cunoscut pentru evoluţiile sale la Zimbru în anii 90. Favorita turneului este selecţionata jurnaliştilor din Tiraspol.

Comentarii

  1. Sper că nu în echipa hurnaliştilor din Tiraspol:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu :))
    pt ziarul Moldavskie Vedomosti. Parca asa se numeste echipa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine succes...
    PS. am o curiozitate. Daca e posibil,poti sa-mi spui cu ce te ocupi acum?Tie dor de TV?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi. Acum am o afacere mica si incerc sa o dezvolt. Sper sa revin la TV, dar nu in orice conditii. Intotdeauna am pus conditia sa fiu lasat sa spun ceea ce gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii că te apreciez pentru asta

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc. Toti apreciaza asta pana in momentul in care sunt criticati :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hai ca ma implic si eu in dialog, si doresc echipei Молдавские Ведомости succes, si tin pumnii pt voi. OLE!OLE!OLE! SANDU SUNTEM CU VOI!

    RăspundețiȘtergere
  8. In finala PRO TV si Tiraspolul.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune