Pokerista Elmira

80 de mii de dolari în doar patru zile – aceasta este suma câștigată de Elmira Scripcenco la un turneu de poker din Las Vegas!

Elmira Scripcenco s-a apucat de poker! Fosta campioană europeană a renunţat temporar la şah pentru a câştiga bani din turneele de poker, o “reprofilare “ la modă în rândul şahiştilor.

Cea mai mare realizare de până acum a Elmirei s-a înregistrat în octombrie curent la un turneu din Las Vegas, care face parte din seria celor peste 50 de turnee ale campionatului mondial de poker. Elmira a câștigat 80 de mii de dolari.

Almira, cu ”A” în loc de ”E” (încă o noutate), locuieşte de 7 ani la Paris. Moldoveanca este casatorită cu şahistul francez Laurent Fressinet (al doilea mariaj). Fata lui Tudor Scripcenco, omul care conduce șahul moldovenesc, reprezintă Franţa la toate competiţiile încă din anul 2002, imediat după prima căsătorie cu şahistul francez Joel Lautier.

Elmira Scripcenco: “Pokerul este un joc unde trebuie să uiți absolut tot ce știi despre șah. A trebuit să învăț cum să blufez sau cum să joc teatru. Este ca în psihanaliză, deoarece am descoperit că îmi place foarte mult – pot să blufez și pot să joc teatru.

Într-un an prietenul meu, Manuel Bevand, îmi spune că mă va face o mașină. Nu sunt sigură că mi se potrivește, dar, voi încerca să devin o mașină, ăsta este țelul meu”.

Comentarii

  1. Oi Sandu! Passando para apreciar os teus posts e te desejar um Feliz Natal e um Ano Novo com muita paz, saúde, amor, felicidades e que todos os teus sonhos sejam realizados.

    Abraços,

    Furtado.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, imi plac oameni care ii iau viata in minile lor si vor sa si-o schimbe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandu : Não sei se ela joga bem ,mas é muito bonita .
    Abraços

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune