Maradona, omul care mi-a marcat viața

2006, Leipzig, meciul Spania - Ucraina. În centrul de presă celebrul Guy Roux, care a stat pe banca lui Auxerre aproape 40 de ani, se pregătește pentru a comenta meciul pentru un post francez. Cel mai prost centrul de presă de la Modialul german este neîncăpător. Jurnaliștii stau pe jos din lipsă de scaune și mese. La un moment dat din toate colțurile a început să se audă ”Maradona-Diego-Argentina-Maradona-Maradona...”. La meci și-a anunțat prezența cel mai mare fotbalist din toate timpurile.

În drum spre loja presei mă gândeam numai la asta. Cum ar fi să-l văd ”pe viu” pe idolul copilăriei mele. Mi-am zis că dacă voi avea ocazia să trec pe lângă el, voi îngenunchia în fața lui și îi voi săruta mâna. Așa mă gândeam :)...

La masa presei l-am întâlnit pe Horia Ivanovici. Îl știți, probabil, de la Fanatik Show, probabil cel mai bun talk-show zilnic din România :). Cât îmi povestea Ivanovici despre gagicile pe care le chema din România pentru a petrece alături de el o noapte în hotelurile de lux din Germania... l-am văzut pe Diego. Urca încet scările înconjurat de câțiva bodygarzi. A trecut la câțiva metri de masa la care mă aflam. Am rămas nemișcat, blocat. Stăteam cu gura căscată și mă uitam la el - omul care mi-a marcat destinul. În 1986 anume el m-a îmbolnăvit de fotbal, fenomen pe care mi-am axat viața.

La a doua zi de Mondial 2010, Maradona a făcut poze cu jucătorii nigerieni chiar înaintea partidei. Ce mai conta rezultatul, ce mai conta că e adversar? O singură dată în viață poți avea ocazia să-l vezi în realitate pe Diego Maradona.

foto: www.prosport.ro

Comentarii

  1. Am remarcat și eu faptul că nigerienii se „trăgeau” în poze cu „dușmanul”. Indiferent de care ar calitățile de selecționer al lui Maradona, numai când ai un asemenea tehnician pe bancă trebuie să mori pe teren.

    Cel mai bun exemplu în acest sens a fost Juan Sebastian Veron(coleg în 96 la Boca Juniors cu Maradona) care deși are 35 de ani, în momentul în care a ieșit de pe teren alergase cel mai mult și dăduse cele mai multe pase filtrante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi s-a parut depasit Veron. Prea lent si ineficient in atat in atac, cat si in aparare. Pase a dat destule, dar pase simple, de cativa metri. Atunci cand a incercat pase decisive, orie erau prea lungi, ori interceptate de adversar

    RăspundețiȘtergere
  3. Veron poate pleca linistit. Dar si Argentina lui
    Mmaradona mai are de lucru...

    RăspundețiȘtergere
  4. banuiesc ca Ivanovici povesteste si acum despre gagicile lui ..

    RăspundețiȘtergere
  5. As fi vrut sa fi avut ocazia sa/i saruti mana :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune