2 poze de împăcare :)

Am fost azi pe la Federație și am înțeles că Ion Caras este supărat pe mine. Și ca să-i treacă mai repede supărarea o să public 2 poze cu noi doi împreună. 

Prima, făcută în anul 1996, după prima campanie de calificare a Naționalei Moldovei, când am terminat pe locul 4 într-o grupă cu Germania, Bulgaria, Georgia, Țara Galilor și Albania, cu 9 puncte și după un start fulminant cu 2 victorii la rând, 1-0 cu Georgia la Tbilisi și 3-2 cu Țara Galilor acasă. Apropo, meciul cu Țara Galilor din 94 va rămâne pentru mine cel mai memorabil, din punct de vedere sentimental, pe care l-am văzut. 
Așadar, după acea campanie bună după cum avea să ne arate viitorul, m-am întâlnit cu Ion Caras la Pani Pit și am făcut cu el un interviu pentru ziarul Fotbal Hebdo. Era iarna anului 1996.

A doua poză am făcut-o în anul 2000, luna iulie, Cupa UEFA, Salzburg, Austria. Caras era atunci antrenor la Nistru Otaci. Eu lucram la Pro TV și am fost invitat să însoțesc echipa din nordul Moldovei la returul cu austriecii, care s-a încheiat la egalitate 1-1. Blajco a marcat atunci, dar Nistru a fost eliminată pentru că pierduse în tur, la Chișinău. 

Îmi pare rău, dar de la Holercani n-am nicio poză, din perioada în care Caras era antrenor la Constructorul. Mi le-a confiscat SPP-ul lui Petru Lucinschi pentru că i-am filmat vila fără învoire :).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune