EXCLUSIV: Echipele care se bat la titlu fac cele mai multe blaturi


Golgheterul campionatului din Kazahstan, Alexandru Golban (29 ani), nu ar accepta un post în conducerea FMF. “Probabil sunt necompetent în această meserie şi cred că la moment nu aş putea face parte din conducerea Federaţiei. Poate cu timpul, dar acum mai am posibilitate de a juca şi, crede-mă, joc în echipă bună”, a declarat Golban în exclusivitate pentru acest blog.

Golban a vorbit şi despre meciurile trucate din campionatul Moldovei. “Când jucam în Moldova auzeam tot felul de zvonuri. Se spunea că cele mai multe blaturi le fac echipele care luptă pentru titlu şi pentru câştigarea Cupei. FC “Dacia”, echipa la care jucam eu, abia se forma ca club. Erau salarii mici, iar uneori nu erau bani nici pentru cină după antrenament. Nu cred că “Dacia” a participat la jocuri trucate. Sau cel puţin eu nu cunosc asta”, a mai adăugat Sandu Golban.

Comentarii

  1. nu ma mira acest fapt,si nu m-as mira daca as auzi ca si FMF-ul cumpara meciurile la nationala
    in tara asta orice e posibil

    RăspundețiȘtergere
  2. I nashi Ataki toje chto-li? Klanusia my ne pokupali nikagda, babok netu. A vot prodavati liuboi emeet svoiu cenu

    RăspundețiȘtergere
  3. Da eu stiu ca Sandu Grecu l-a scurs pe Odezmir de 200 de mii de euro si am probe... vrei Sandule sa le pun pe masa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca vreau. Abia astept. Dar de ce scrii sub anonim daca ai probe?
    Macar realizezi ce inseamna 200 de mii de euro? Tarkan nici n-a vazut asa bani

    RăspundețiȘtergere
  5. Ţăranu, Golban,Dadu...oare Dobrovolschi nu-i vede...?de ce?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune