Dobrovolski: Exponentul ”generației pierdute”, eroul reclamei Snickers


Oricât de mult ar vrea să-l las în pace, nu-l voi lăsa. A vrut să facă revoluție la echipa națională, dar a creat haos. Am presupus într-o postare anterioară că vom lua maximum 2 puncte în actualele preliminarii și vom termina pe ultimul loc. Deocamdată suntem în grafic, deși, eu încă mai sper să mă fi înșelat...

Cine este acest Dobrovolski, care ne duce naționala de rîpă? Cum scria presa rusă despre el – ”cel mai elocvent exponent al “generatiei pierdute”, unul dintre eroii reclamei Snickers. A rămas în memoria microbiștilor ca liderul unei generații de ”pijoni”, care a avut talent cu carul, dar n-a realizat mai nimic.

Se spunea despre el ca are 50 kg, dintre care 40 sunt în cap. Ar fi putut ajunge mai mare ca Michel Platini, dar caracterul și educația sovietică l-au dus de rîpă. Unii spun că și-a risipit toți banii pe distracții și a rămas ”gol”. Alții afirmă că ar avea la Madrid un magazin de mezeluri.

Cert este că în Spania are o soție și trei fiice: Darina, Nicol și Cristel. Cea mai mare practică tenisul de câmp și se spune că ar avea talent. Vom vedea. Toate trofeele și medaliile cucerite de-a lungul carierei de jucător Dobrovolski le păstrează la casa părintească din Ucraina.

Pentru mine a fost un idol. Tata mi-a spus când eram mic că e moldovean și așa am crezut până când m-am făcut și eu mare. După asta, chiar dacă știam că nu e de-al nostru, oricum îl consideram de-al nostru. Iar când a revenit în Moldova, m-am bucurat mult. În calitate de jurnalist îl consider pe Dobrovolski unul dintre cele mai colorate personaje din fotbalul nostru. Cum am mai spus, Ostap Bender al fotbalului moldovenesc...

Comentarii

  1. II faci reclama...
    Nu-lstiu ca fotbalist de pe vremea URSS, dar l-am vazut cand juca la Tiligul, la final de cariera...Am auzit ca a fost mare fotbalist...Credeam ca va fi si mare antrenor. Delaratiile pe care le dadea in preliminariile trecute ma entuziasmau...Acum, recunosc, nu are nici material, dar, nici nu mai da asemenea declaratii...a renuntat si el sa mai creada ca poate face ceva...E in ton cu fotbalul nostru

    RăspundețiȘtergere
  2. PS...Eu am scris si despre meciurile cu dinamo si timisoara...uita-te...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ii fac reclama. Si o sa-i fac pana il vor demite sau va pleca singur... Antrenori de al de dansul avem in Moldova cat duce trenul

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e unicul caz in lume, cand un patron de club este in acelasi timp antrenorul nationalei. Mai mare prostie nu poate sa existe

    RăspundețiȘtergere
  5. Da...Cu siguranta este unicul din lume...
    Pe mine ma siocgeaza cumm antrenorii nationalei accepta salarii de 400 dolari pe luna...e amatorism ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta cu salariu de 400 dolari sunt povesti de adormit copiii. Poate Teslev sau Spiridon o fi avut asa salariu. In nici un caz Pasulko, care din sursele mele avea vreo 5 mii de euro, in timp ce Dobrovolski trebuie sa aiba si el mult mai mult de suma care se vehiculeaza oficial. Sunt sigur de asta 100%

    RăspundețiȘtergere
  7. Posibil....Stiu ca teslev asa salariu a avut

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune