Profesorul

Personalități pe care le-am cunoscut.
Arsene Wenger

N-a fost mare fotbalist. A jucat doar 12 meciuri în 3 ani de fotbal adevărat, la Strasbourg, cu care a fost campion al Franței în 1979. Nu are nicio selecție pentru reprezentativa cocoșului galic. Are la activ doar un meci în Cupa UEFA. Toate acestea ca jucător...

Arsene Wenger - unul dintre cei mai mari antrenori din lume. Managerul lui Arsenal Londra din 1996. A făcut istorie în Anglia, unde este supranumit ”Profesorul”. A câștigat de 3 ori titlul în Albion, de 4 ori Cupa. A jucat o finală de Champions League și una de Cupa UEFA. A făcut din Arsenal un club profitabil și a fost mereu un descoperitor de talente.
L-am cunoscut personal în 2006, în timpul turneului final al Campionatului Mondial din Germania. Ne-am intersectat la două meciuri, pe două stadioane diferite. Prima dată am făcut doar poze. A doua oară am și discutat puțin. Un tip solid, foarte înalt, care din primele vorbe schimbate îți impune respect.

Deși nu sunt un suporter al lui Arsenal Londra, mi-aș dori ca în acest an anume Wenger să ia Cupa Campionilor Europeni. Este un antrenor care merită acest trofeu.

Foto: Serghei Doneț

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune