Belarus – Moldova 2:2

Goluri: Rodionov (4), Blizniuk (27), respectiv Calincov (77), Valeriu Andronic (83)

Moldova: St.Namașco (Matiughin, 46), Savinov (V.Andronic, 65), Golovatenco, Epureanu, Armaș, Cebotaru (S.Namașco, 54), Sofroni (Calincov, 53), Suvorov, Vic.Bulat, Onică (Ovseannicov, 83), Bugaev (D.Popovici, 89).

”Am avut noroc că n-am luat 5 sau 6 goluri”. Sunt cuvintele lui Dobrovolski după meciul cu Belarus.

Se pare că norocul s-a întors cu fața la Dobrovolski. Două meciuri consecutive încheeate pozitiv de naționala noastră, în doar câteva zile. Demult n-am mai avut așa ceva. Chiar dacă sunt doar amicale. Vă reamintesc, acum 4 zile am bătut Georgia la Tbilisi cu 2:1.

Mulți vor spune că jucăm amicale doar cu echipe de mâna a treea. Așa și este. Numai că noi suntem de mâna a 5-a. Sau chiar a 6-a. La fotbalul pe care îl avem mă mir că și acestea acceptă să joace cu noi. Iar Belarus și Georgia chiar sunt niște echipe bune în comparație cu a noastră.

Îmi rămâne doar să sper că seria rezultatelor pozitive va continua și în toamnă, astfel încât să salvăm măcar din imagine un ciclu preliminar ratat nepermis de ușor. Să scăpăm măcar de clasarea în ultima grupă valorică pentru tragerea la sorți a următoarelor preliminarii.

foto: www.fmf.md

Comentarii

  1. Nu m-am asteptat la asemenea rezultate. Oricum, prezenta acestui antrenor dezamageste. Sper cat mai repede sa fie inlaturat.
    Jocul bun si organizat cu echipe de mana a treia se caleste. Ce, ati vrut sa jucam cu Anglia, Franta sau Germania? Sau poate Spania, campioana en-titre?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, bune rezultate, dar as vrea sa fi vazut jocul...

    RăspundețiȘtergere
  3. ignatiuc, nu sunt deacord total cu tine. De ce vrei sa inlaturi antrenorul?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune