Covalciuc a devenit moldovean din răzbunare

Fostul internațional moldovean, Serghei Covalciuc, a declarat pentru http://www.peoples.ru/ că și-a luat cetățenie moldovenească din dorința de a se răzbuna pe selecționerii ucraineni. Covalciuc s-a născut și a crescut în Odesa până la vârsta de 15 ani, când s-a transferat la Tiligul Tiraspol.

Înainte să plec la Tiraspol, am jucat finala Cupei Ucrainei la juniori, iar echipa mea, Cernomoreț Odesa a cucerit trofeul în detrimentul celor de la Dinamo Kiev. După acea finală, jucătorii dinamoviști au fost chemați aproape toți la națională, iar din Odesa n-a fost invitat niciunul. Încă de atunci știam că mă voi răzbuna. Astfel, peste un an am acceptat cetățenia moldovenească și am jucat pentru naționala Moldovei”, a spus Covalciuc.

Covalciuc a mai spus că a refuzat recent convocarea la naționala Moldovei pentru că visează să joace cu Spartak Moscova în Champions League.

Prefer să joc în Liga Campionilor decât în naționala Moldovei. Champions League este visul meu”.

Serghei Covalciuc a fost desemnat de trei ori cel mai bun fotbalist moldovean al anului, în 2003, 2004 și 2005.

Comentarii

  1. Dezolant!Daca vre-un antrenor al naționalei îl mai cheamă pe ăsta la naționlă, atunci voi fi primul care -l voi critica...Și a ost desemnat d 3 ori fotbalistul anului...atunci cred ca i-a placut...Dacă e așa bun pe cat se crede de ce nu a jucat pentru rusi, la sigur razbunarea era mai mare...asa, asta-i valoare lui...

    RăspundețiȘtergere
  2. Victor, Covalciuc este un caz nereusit de naturalizare. Odesitii cam toti sunt asa. Asta e natura lor, istorica :) Vezi cazul lui Dobrovolski, nascut in Odesa, crescut in Moldova si jucand pentru Rusia. Dar nu asa, simplu. Igor tot timpul a declarat sus si tare ca el e rus. Ai inteles. Mentalitate de odesit.

    Cu toate ca multi il hulesc pe Lascencov - un alt ucrainean naturalizat (capitanul nationalei), eu il respect foarte mult. Stii de ce? Pentru ca fiind constient ca nationala Moldovei ii trebuieste doar pentru CV, acesta, ajuns la final de cariera continua sa joace la sacrificiu fiecare meci pentru nationala, de parca ar fi cel mai important. Asta chiar daca, la varsta lui, nationala Moldovei nu-i mai foloseste la nimic. Iata un exemplu de devotament si barbatie.
    Dar Covalciuc, ce? O prostituata

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, eu nu zic ca nu trebuies naturalizai fotbaliști, însă trebuie să vină de câte ori sunt chemați și să-și dea sufletul, dacă nu ca niște patrioț măcar ca niște profesioniști..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune