Stuttgart scoate un egal nemeritat!


Am fost la meciul Urziceni – Stuttgart. Departe de o atmosferă de sărbătoare, chiar dacă lumea s-a înghesuit pe ultima sută de metri să vină în Ghencea. Eu zic că Urziceniul putea să se simtă cu adevărat acasă dacă venea să joace pe stadionul Zimbru din Chișinău. De ce nu? Văzând terenul din Ghencea numai bun de pus cartofi pe el, văzând publicul bucureștean indolent față de campioana țării – Chișinăul ar fi avut o adevărată sărbătoare fotbalistică, având în premieră Champions League. Iar Urziceni ar fi avut parte de o susținere adevărată, nu ceea ce am văzut la București. Acum nu știu exact dacă stadionul Zimbru are dreptul să gazduiască astfel de partide...

Meciul nu m-a impresionat. Unirea a avut un început de parcă era o continuare a debutului cu Sevilla, palid, timid și fricos. Dan Petrescu a băgat 5 fundași în primul 11, aglomerând zona centrală cu Fernandez, Maftei și Galamaz. Mi s-a părut falimentară această tactică, încă din start, dar și pe parcurs, cei trei fundași centrali mai mult încurcându-se reciproc, decât completându-se. Doar asta nu mi-a plăcut la Urziceni, care s-a trezit după încasarea golului și a început să-și facă jocul. Încet-încet balonul s-a mutat la poarta moșneguțului Lehmann, iar golul înscris de Varga a venit logic, potrivit cursului partidei. Mai mult decât atât, Unirea putea să câștige dacă nu erau acești cai de tracțiune, arbitrii francezi, care am avut impresia că au căutat tot timpul să-i umilească pe români, să-i scoată din fire. Niște mizerii.

Publicaţia Stuttgarter Zeitung notează că antrenorul Markus Babbel a fost nemulţumit de calitatea suprafeţei de joc. "Antrenorul s-a simţit ca la un meci din Cupa Intertoto, nu din Liga Campionilor...”

”Dan Petrescu nu m-a felicitat la vestiar. M-a certat că nu am marcat şi al doilea gol", a declarat Dacian Varga la TVR1.

”Dan Petrescu este un antrenor de mare perspectivă, dar încă destul de pragmatic și fricos. Stuttgart a fost de bătut.” (Petru Efros (foto), agent FIFA prezent la meci)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune