Despre PUBLIKA și public

Am revenit de la București. Pregătirile pentru lansarea proiectului TV PUBLIKA au luat amploare. Deocamdată nu s-a stabilit data exactă de lansare a primului post TV de știri și talk-show-uri non-stop din Moldova. Cert este că acest lucru se va întâmpla în scurt timp.

Am citit cu plăcere mesajele de la postarea anterioară. Vă mulțumesc. Chiar și celor care m-au amenințat, criticat sau înjurat. E normal să fie așa. Nu poți să placi tuturor atâta timp cât nu-ți propui acest lucru. Iar eu nu mi-am propus asta niciodată. Îmi spun pe acest blog punctul de vedere și în ceea ce privește postarea trecută – mi-l mențin. Chiar dacă risc să-mi transform prietenii în dușmani.

O singură precizare vreau să fac: n-am scris și nu scriu niciodată la comandă.

Ce ține de Scurtul, n-am avut nicio tangență cu el niciodată. Pur și simplu am făcut o concluzie ținând cont de cariera lui și de felul în care se comportă la slujbă. Oamenii de fotbal știu despre ce vorbesc. Dacă am să-mi reproșez ceva este faptul că nu m-am exprimat destul de explicit vizavi de Cleșcenco, pe care îl consider un antrenor de mare viitor, dar care, deocamdată, nu are destulă experiență pentru a preda lecții jucătorilor din generația lui.

Dacă vreți propuneri, poftim: În locul lui Scurtul și compania, Federația să aducă un antrenor sau mai mulți de la școala de fotbal a lui Ajax Amsterdam sau Juventus Torino. Sau orice alt mare club din Europa. Un antrenor de copii cu experiență, care să le dea lecții practice viitorilor posesori ai Licenței C. Teoria oarbă NU va da roade niciodată! Oricine poate fi profesor cu cartea în mână. Numai că teoria și practica sunt două lucruri diferite.

Comentarii

  1. Succes în noua activitate! Sper ca prin treaba ce o vei face la noul post de televiziune să ajuți sportul(și nu numai) să se dezbaiere odată de acești indivizi care profită de el de zeci de ani. După cum scriam și eu într-un articol: „Avem nevoie de oameni!”.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandu, personal am inventat o frază proprie, pe care obişnuiesc să o folosesc în situaţii asemănătoare ţie în postul anterior:
    "A nu avea duşmani înseamnă a fi un nimeni".

    Totodată ceva scris (un comentariu) este analizat în 3 aspecte: text, context, şi subtext.

    De aici şi concluzia care se extrage: dacă ai ajuns să fii criticat, ameninţat şi înjurat înseamnă că eşti CINEVA, că eşti IMPORTANT (pentru cei care te comentează), dar nu un prost şi un nimic cum te-au numit unii în comentariile de la postul anterior.
    Dacă ai fi fost un prost, un nimeni, un om care într-adevăr nu ar fi făcut nimic pentru aşa numitul "fotbal moldovenesc", acele persoane te-ar fi ignorat pur şi simplu, ar fi fost indiferente de postarea ta, aşa însă ele îţi demonstrează, prin cele scrise (contextul şi subtextul comentariilor), cît de mult te consideră important, de CINEVA, iar faptul că textul e în contradicţie cu celelate 2 paliere, demonstrează că adversarii tăi sunt cam limitaţi intelectuali (există puţini oameni deştepţi în RM, dar inteligenţi, cu atît mai rari).

    Asta puţină psihologie a fost...

    Aşa că, Sandule, bucură-te de acele comentarii. Plus că nu uita că adevărul nu place tuturor. Iar
    într-o ţară (falimentară) ca RM, în care nenormalul şi anormalul reprezintă normalitatea vieţii noastre, fiind ridicata la rang de lege, adevărul riscă să nu placă nu numai cîtorva oameni, dar chiar tuturor. Grele vremuri trăim...

    RăspundețiȘtergere
  3. ASTEPTAM CU NERABDARE EMISIUNILE TALE CARE IS SINGUR CA VOR FI FOARTE INTERESANTE

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Victore, tin sa te dezamagesc - "A nu avea duşmani înseamnă a fi un nimeni", nu este o inventie a ta, doar in cazul in care ai trait prin antichitate :-)

    "sandule tie tot trei mii de lei ti-au dat salariu?" - ha ha ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ivane...
    Orcum, mie si mie interesant cine e tara...sandu insa n-are treaba sportul nu e politica

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune