Alexeev dus de nas

Saitul oficial al clubului Zakarpatia Ujgorog scrie că Serghei Alexeev a semnat un contract pentru un an şi jumătate cu echipa ucraineană. Moldoveanul însă nu poate juca pentru Ujgorod deoarece se află într-un conflict cu echipa Neftci Baku. Azerii refuză să-i întoarcă certificatul de legitimare. Ei susţin că moldoveanul este jucătorul lor.

TAHIR SULEIMANOV, vice-preşedinte Neftci Baku:
"Noi am semnat un contract cu jucătorul până la finalul campionatului. Chiar l-am prezentat presei. După asta au apărut probleme cu agentul jucătorului, care a dorit să câştige şi el mai mulţi bani din acest transfer."
sursa: APASPORT.AZ

LEONID ISTRATI, agent FIFA:
"Nu are contract. Acest Suleimanov mie nu îmi răspunde la telefon, vicepreşedintele. Ei spun că el e jucătorul lor, dar trebuie să demonstreze aceasta pe hârtie."

SERGHEI ALEXEEV:
"Atâta timp cât am fost în tabăra echipei azere Neftci, nu am semnat niciun contract. Noi doar am negociat şi nu există niciun document oficial cu semnătura mea."
sursa: APASPORT.AZ

Regulamentul FIFA prevede că certificatul de transfer al unui jucător se eliberează de către un club la altul în decurs de 7 zile din momentul solicitării. În cazul în care Neftci va refuza să trimită cartea verde a jucătorului la Federaţia ucraineană, jucătorul ar putea apela la Comisiile abilitate FIFA pentru rezolvarea cazului.

sursa: Publika TV

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune