"Rusul" Golovatenco a semnat pentru Kuban

Este oficial! Victor Golovatenco a semnat cu formaţia din liga a doua a Rusiei, Kuban Krasnodar. El a devenit cel de-al patrulea moldovean de la echipa antrenată de Dan Petrescu, după Stanislav Namaşco, Igor Armaş şi secundul Emil Caras. Chiar dacă va fi legitimat ca rus, Golovatenco vrea să îmbrace în continuare tricoul naţionalei Moldovei.

După o perioadă de aproape 2 luni în care s-a aflat în probe la Kuban Krasnodar, internaţional moldovean Victor Golovatenco a semnat cu echipa din Rusia.

VICTOR GOLOVATENCO, jucător Kuban
"Eu am semnat deja. Încă nu ne-au legitimat, dar cred că voi fi legitimat ca rus."

Pe lângă meciurile din campionatul Rusiei, Golovatenco vrea să continuie şi evoluţiile la naţionala Moldovei.

VICTOR GOLOVATENCO, jucător Kuban
"Voi veni cu plăcere dacă o să fiu convocat. Chiar dacă voi fi legitimat ca rus asta nu înseamnă că eu nu am voie să vin la naţională."

Golovatenco însă nu exclude că pot apărea obstacole din cauza suprapunerii meciurilor din calendarul naţionalei Moldovei cu cele din campionatul rusesc.

VICTOR GOLOVATENCO, jucător Kuban
"În divizia a doua rusească nu e pauză când se joacă meciurile din preliminarii. Am înţeles, însă, că vom fi lăsaţi să venim la naţională. Eu cred că totul va fi bine."

Victor Golovatenco alături de ceilalţi internaţionali moldoveni de la Kuban, Stanislav Namaşco şi Igor Armaş, au fost titulari în meciul amical cu Bananţ din Turcia, scor 3-1. Golovatenco a avut o ocazie în minutul 7 după ce a reluat cu capul o centrare din corner. Armaş şi Golovatenco a fost schimbaţi la pauză la scorul de 1-0, iar Namaşco a jucat toate cele 90 de minute. Ultimul meci amical al echipei Kuban în cantonamentul din Turcia va avea loc pe 17 martie împotriva lui Dinamo Brest din Belarus.
sursa: Publika TV

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune