Ternovca, Raiul lui Corzun

Continuă peregrinările mele prin Divizia A. Astăzi am fost la Ternovca, locul unde se anunța a fi cel mai modern stadion din Moldova. Se făcea acest anunț acum vreo 10 ani, după ce Grigore Corzun, patron pe atunci al echipei Tiligul Tiraspol, primise 300 de mii de euro de la UEFA pentru construcția acelui stadion. Îmi amintesc acum de acea vizită de acum un deceniu, care a început în beciul casei lui Corzun (avea o colecție impresionantă de vinuri și cogniacuri). Noi eram un grup de jurnaliști, iar beciul era ca un muzeu, să nu credeți că ne-am îmbătat acolo :))
Pe atunci arena de la Ternovca era în plin proces de construcție. Procesul însă s-a stopat. Corzun, zice lumea, a pierdut echipa Tiligul la jocuri de noroc, iar stadionul (sau ce-a mai rămas din el) a ajuns în paragină. Alături, echipa Dinamo Auto își construiește o mini-arenă simpatică. Tot alături se află și terenul de rezervă a fostei baze deținute de Corzun. Am spus bine, nu e stadion, ci teren îngrădit, fără tribune, dar pe care se joacă meciuri de Divizia A.
Astăzi, Gabi Stan a obținut a 4-a victorie consecutivă pe banca echipei Ursidos anume pe acest teren. O victorie categorică, cu 6-0 în fața formației Olimpia-2 Tiligul. După 2-0 la pauză, în partea a doua gazdele n-au mai ajuns la poarta urșilor. În jumătatea de teren a oaspeților, un câine vagabond a adormit lejer pe terenul de joc, fiind trezit doar de blizul aparatului de fotografiat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune