Zimbru vrea să învețe de la Academia

După Serghei Stroienco, Zimbru vrea să-i ia și pe ceilalți 2 antrenori de la Academia, Oleg Bejenar și Vitalie Culibaba. 
Academia Chișinău pare a fi principala țintă de întărire pentru echipa-fanion a capitalei, care, după o pauză de 11 ani, intenționează serios să se bată la titlu. Impresionat de munca pe care a făcut-o staful tehnic al studenților, Șișhanov, sfătuit de Dobrovolski, vrea să aducă la Zimbru toți antrenorii Academiei la pachet. Mutarea este ca și făcută, Bejenar și Culibaba urmând doar să semneze actele. Asta dacă nu cumva Șișhanov va mai inventa vreo mutare trăsnet cât timp este plecat din Moldova.
Pe lângă antrenorii de la Academia, Zimbru mai vrea și câțiva jucători, pe care îi poate lua doar achitând compensația de creștere, fiindcă aceștia sunt la final de contract. Este vorba de Slivca, Marina și Indoitu - toți 3 având vârste mai mici de 22 de ani. La Zimbru vor mai veni în probe jucători necunoscuți din Rusia și Ucraina.
Deocamdată mutarea verii a făcut-o Rapid Ghidighici, care a reușit să obțină semnătura lui Sergiu Epureanu, adus de la Nistru Otaci.

Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Citind comentariile articolului precedend am odservat ca cineva sa recomandat,p\u echipa in violet,ca jurnalist,fotograf...Si deci,astazi,dupa ploaie,cind lucram prin gradina,mi-a venit o idee:"Ce-ar fi sa ma recomad si eu??la urma urmei sint si eu somer sau ce??mai ales ca articolele despre echipa mea preferata,in acest blog apar destul de rar."Deci p\u echipa Zimbru:Sint un fodbalist foarte potrivit p\u DN(la fel ca calatorul din --http://www.youtube.com/watch?v=8Wx3xYhLMjE).Ziua mea de munca are un pret ceva mai mare,dar p\u echipa mea preferata fac o reducere.Sa zicem:O bere si-un pachet de tigari per meci(торг уместен).Acum sa va explic de ce ma potrivesc p\u DN:Am 1.75m-deci posed o tehnica destul de buna,am aproape 100kg,dar arat de cel mult 80kg,iar socotind dupa formula forta=greutatea supra volum,rezulta ca posed si un sut destul de puernic.Asta am vrut sa va spun:posed un sut pe cit de puternic pe atit de exact.De ce ma potrivesc de minune p\u DN?E simplu:Deoarece,in cazul unui arbitraj partinitor,din citeva suturi "intimplatoare"a balonului,de o maniera foarte ELEGANTA pot trmite in nocaut toata brigada de fluierasi.Si garantez,ca doar in citeva etape,arbitrajul din DN,isi va schimba infatisarea,sau la propriu,sau la figurat.Telefon de contact 079 099153-SLAVIC.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune