Mascarada

Citește mai jos un material de excepție, preluat de pe Basarabia Sportivă.
Mascarada continuă la baza Zimbru. Am vrut să scriu despre cupele europene, însă am văzut un subiect la știrile din sport de la Publika și am amânat postarea despre dezastrul din Europa. Și asta pentru că abia eliminat cu scandal din cupele europene Adlan Șișhanov a și început lupta pentru acapararea Federației de fotbal. Bineînțeles indirect, cu vocea altora, respectiv a președintelui Asociației de fotbal feminin și a jurnaliștilor tineri și naivi, care aleargă precum niște cățeluși la prima chemare a Adlan, uitând de câte ori acesta le-a interzis accesul la meciuri sau a oprit jucătorii să le dea declarații. De asta am spus mereu că dacă nu ai personalitate nu ai cum să ajungi jurnalist adevărat. Dar asta e viața fiecărui. Probabil la unii le place să lingă acolo unde alții scuipă.
Revenind la oile noastre, sau la câinii noștri (cum a parafrazat recent președintele echipei Dinamo București) ca să nu i se traducă mot a mot, îmi exprim încă o dată ideea că MOLDOVA NU ARE NEVOIE DE FOTBAL FEMININ. La nivel de amatori da, dar nu în măsura în care o cere acest Roman Perciun, despre care nu am auzit în viața mea până acum. Ce a făcut el pentru fotbalul moldovenesc? A fost cumva vreun mare jucător despre care n-a auzit nimeni? Sau poate a construit stadioane și a investit milioane în fotbal? De ce un oarecare Perciun este mediatizat în prime-time, unde i se permite să aducă niște acuzații false și denigratoare? Și cine are interes ca acesta să atace Federația de fotbal de vreme ce conferința de presă este organizată la baza Zimbru? 
Eu nu vreau să mă transform în avocatul FMF. Nu am nici studii și nici capacități. Plus că Federația are un jurist de excepție, Ruslan Berzoi. Pur și simplu am fost șocat de încă un atac pe la spate, inițiat de Adlan Șișhanov, care cu câteva minute mai devreme declara în aceeași sală de conferințe de la baza Zimbru că el nu are absolut niciun interes la federație și că el, chipurile, vrea doar ca fotbalul moldovenesc să se dezvolte. Toate acestea într-o sală de conferințe goală, unde pe o masă se înalță un singur microfon, cel al Publika TV, postul de televiziune pe care Adlan l-a interzis la stadion sau la interviuri de nenumărate ori.
Revenind la fotbalul feminin, consider că Federația de fotbal greșește acordând o prea mare atenție unui compartiment FĂRĂ VIITOR. Care fotbal feminin în Moldova? N-am avut și nu vom avea niciodată! Sunt bani cheltuiți aiurea, aruncați în vânt. Iar Perciun n-a vorbit cu vocea lui. A vorbit impresionat de niște promisiuni goale pe care cel care vrea să acapareze Federația le-a spus deja la o jumătate de țară.

Comentarii

  1. nustiu cine-i autorul, insa nustiu ce exceptie ai vazut tu aici sandule?

    RăspundețiȘtergere
  2. ps: sandule headerul iese din pagina in firefox

    RăspundețiȘtergere
  3. Cinva aveam mare respect fata de Nicolae Ciornii, pentru ce a facut la Zimbru pentru succesele sale la Lukoil,Chateau Vartely. Acum vad ca nu se pricepe in a alege conducatori pentru afacerile sale, ma dat jos cind la pus pe sishanov la Zimbru, sa vezi Sandu cum Ciornii isi perde imaginea in ochii multora datorita lui sihanov, inca o sa vezi cite prostii o sa faca salbataciunea de sishanov, daca boii nostri(guvernantii) nu o sal opreasca. Nu distul ca e salbatik da inca si prost, se vede foarte usor acest lucru, chear in publicatia de pe blogul tau unde comentez eu acum. Domnul de la fedaratia femenina de fodbal ca e prost, e clar ca buna ziua, da sishanov "marele biznesman si strateg" trebuea chear la baza Zimbru sa organizeze "dezvalurile" lui CiKlej Ciklejovici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune