Adevăratul derby. Golul lui ”sfântul” Eric (VIDEO)

Cei de la Sheriff afirmă că Eric Sackey a marcat cu mâna primul gol al partidei SG Suruceni - Sheriff 2-2. Tiraspolenii au prezentat pe saitul oficial o probă video pe care v-o reproduc mai jos. Pe mine, însă, nu m-a convins acest rezumat. L-am urmărit de mai multe ori și am impresia ca atacantul gazdelor, întinzând mâna, pur și simplu l-a derutat pe portarul Stoianov, care a deviat singur balonul în propria poartă. Repet: aceasta este impresia mea din ceea ce se vede pe video, pentru că filmarea nu e de cea mai bună calitate. 
Altceva vreau să mai spun despre acest meci pe care l-am urmărit până în minutul 85 (adică am ratat frișca de pe tortă). De fapt, la Suruceni s-a jucat ADEVĂRATUL derby al etapei a 4-a. Echipa din localitate m-a impresionat. N-a fost cu nimic inferioară Sheriffului. Mai mult decât atât, SG a meritat victoria! Sheriff a avut doar câteva semiocazii, însă portarul Moșneaga a intervenit senzațional. De partea cealaltă, Sackey a scăpat singur-singurel cu portarul Stoianov în repriza secundă, dar s-a împotmolit în momentul șutului. Nu s-a văzut o diferență de valoare dintre cele 2 echipe. 

Comentarii

  1. Sandu, prima data l-a derutat. Insa portarul a respins cu pumnii mingea in cotul lui Sackey.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede clar in sec. 32 "ping-pong"-ul dintre pumnii lui Stoianov și cotul lui Sackey. Și viteza (cît și traiectoria) mingii nu este din devierea. Este din cotul lui Sackey.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost si eu la meci. Sandu cred ca a auzit scandarile galeriei tiraspolene: rasism, unire cu Rusia, campionatul Moldovei e un cacat, Transnistria tara independenta, etc. La toate acestea se adauga agresivitatea in comportamentul suporterilor care au venit la Suruceni din Tiraspol. Niste animale
    Poate scapam de ei, cum am scapat de gagauji.
    Гагаузия будет проводить собственный футбольный чемпионат
    http://moldsports.blogspot.com/2011/08/blog-post.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost si eu la meci. Sandu cred ca a auzit scandarile galeriei tiraspolene: rasism, unire cu Rusia, campionatul Moldovei e un cacat, Transnistria tara independenta, etc. La toate acestea se adauga agresivitatea in comportamentul suporterilor care au venit la Suruceni din Tiraspol. Niste animale
    Poate scapam de ei, cum am scapat de gagauji.
    Гагаузия будет проводить собственный футбольный чемпионат
    http://moldsports.blogspot.com/2011/08/blog-post.html

    RăspundețiȘtergere
  5. 100% a fost gol cu mina,plus gol anulat sherifului si cartonasul rosu acordat unui jucator din echipa sherifului,faceti si voi concluzia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sergiu, eu am fost la meci si am vazut toate fazele. Cartonas rosu a fost dictat CORECT. Mai mult decat atat, Tarhnisvili trebuia si el eliminat, dar a fost iertat de arbitru. Golul anulat a fost marcat din ofside curat.
    Sheriff a jucat prost la Suruceni. Insa parerea mea este ca Sheriff are cea mai buna echipa din Moldova si anume Sheriff va lua titlul, pe merit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hent clar la golul lui Sakey. Gol din ofside a lui Balima. Eliminare corecta, cel mai slab joc din actualul sezon al echipei. Si ma bucura fair-play-ul lui Rashkevich, care a recunoscut, ca acest gol nu trebuia sa influenteze cursul jocului.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune