Arena cu Petru Efros cum nu l-ați mai văzut (VIDEO)

Comentarii

  1. Multumesc, pentru emisiune si pentru ca ai pus intrebarile noastre,Sandu... Dar d-ul Efros a fost cam incert aceasta emisiune, am inteles din spusele lui ca are un candidat pe care l-ar vota, dar de ce nu a dorit sa-l numeasca nu mi-e clar.

    Si in legatura cu offside-ul de la Zimbru-Rapid, de ce n-ati analizat mai detailat? Cred ca nu aveti dreptate si v-ati grabit cu concluziile. In primul rand as zice ca a fost fault clar la portar in doua randuri, in al doilea rand offside-ul chiar daca a fost nu e intr-atat de evident.Acum au mai aparut niste video unde se vede clar ca Tofan care a centrat la acea faza, a fost mai inainte decat jucatorul cazut jos a lui Zimbru.
    Asta e doar parerea mea.Oricum emisiunea a fost buna.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primovici in stilul lui )))) Meciul zic a fost cel mai frumos ambele echipe au aratat calitate poate a fost tensionata partida fara multe ocazii insa chiar a fost frumoasa partida... Primovici e suparat caci intelege ca si anul acesta sherif nu va lua campionatul)

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei, n-a fost niciun fault la portar, asta se vede clar pe acest link: http://moldova.sports.md/football/national_division/articles/17-09-2011/12703/zimbru_csca_rapid_0_0_videoreportazh/

    Plus ca voi veni mai tarziu cu demonstratia ca Antonov de la Federatie a gresit dand dreptate arbitrului pentru ca golul A FOST VALABIL, asa cum am accentuat si in emisiune

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandu,eu am privit si acest video si cel dat de catre d-ul Ostap pe moldfootball, si nu inteleg de ce nu sa dat fault la portar?Sincer,in momentul centrarii portarul a fost incomodat de catre jucatorul Ghidighiciului iar mai apoi (in momentul sutului) acelas jucator la si blocat pe Paiush.
    Ceea ce priveste offside-ul eu deopilda l-am vazut pe Tofan iesit in afara terenului in rand cu jucatorul cazut al Zimbrului, insa d-ul Antonov a mai demonstrat si altfel offside-ul, si tind sa cred ca el are dreptate.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune