Ricketts: ”Jucătorii Daciei fumează și beau în vestiar”

Jucătorul englez, Rona Ricketts povestește în The Sun, preluat de Pro Sport despre echipa Dacia Chișinău, la care a fost legitimat toamna trecută:
"Jucătorii erau primitori, însă fumau în vestiar şi beau cinci sticle de bere înainte de meciuri. Mai mult, asistam la discuţii despre aranjarea unor meciuri. Era ciudat, dar totodată amuzant. Se discuta posibilitatea unui ajutor din partea adversarilor pentru ca noi să luăm titlul. Nu ne plângeam niciodată când anumite persoane ne cereau să ne cedăm primele pentru asta. Aflam după meciuri că doi sau trei jucători de la adversari erau plătiţi să o lase mai mole contra noastră.
  Şi în Ungaria se întâmpla acelaşi lucru. Antrenorul venea în vestiar şi ne spunea că s-a aranjat meciul cu câţiva jucători adverşi. În Moldova am avut de suferit şi când mi-au intrat colegi în camera de hotel să îmi fure lucruri şi când am fost ameninţat de anumite persoane să părăsesc stabilimentul. Am plecat după trei luni şi am reclamat la FIFA că am bani de primit. Sunt supărat că forul mondial nu asigură protecţie jucătorilor"
.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune