Despre cartofii de casă, varză şi ouă (sau lînă)

Cartofii "de casă" costă în Moldova 3 lei kg :). Merele de la Măgdăceşti - 10 lei. Mintea s-a terminat... 
Conducerea clubului Zimbru îşi bate joc de fotbal, de echipă, de jucători, de suporteri, de toată lumea. Nu vorbesc acum despre incapacitatea lor de a construi o echipă competitivă, ci de faptul că a înghesuit meciuri importante de campionat fie pe terenul de rezervă (derbyul cu Sheriff), fie pe cel sintetic, cum va fi duelul de sâmbătă cu Milsami. Cum poţi să joci pe artificial în condiţii meteo aproape perfecte pentru fotbal? În plus, potrivit saitului oficial, biletele vor fi puse în vânzare cu doar 3 ore înainte de meci! Care-i logica celor cărora Nicolae Ciornîi le-a încredinţat (greşit) clubul? Asta despre varză!...
Revin la "cartofii de casă". Astăzi am oprit în drum spre Vadul lui Vodă pe marginea drumului unde o femeie vindea cartofi. Am întrebat-o de preţ. Mi-a răspuns că sunt 3 lei kg. I-am zis că o să-mi cumpăr de la Chişinău cu 2.50, iar ea mi-a răspuns că la Chişinău carofii nu-s de casă, iar ai ei sunt "de casă". Uite aşa. Am ajuns deja să avem şi cartofi de casă, după găini de casă şi ouă de casă. Apropo despre ouă. Un prieten mi-a zis că a văzut la piaţă un baner pe o maşină cu ouă pe care scria: "Avem oo proaspete"!
Cam atât pentru astăzi despre carne, fructe şi legume.

Comentarii

  1. 1. sandule, dar tu pe cei de la zimbru, i-ai intrebat? sau, ca jurnalist, macar ai incercat sa afli de ce nu se joaca pe arena mare?

    2. daca logica cu orele insinuezi ca e gresita... care ar trebui sa fie atunci graficul de lucru a caselor de bilete?

    3. legat de oua:
    "Mă cauţi mereu, dar nu mă găseşti
    Caută-mă, caută-mă până ametesti
    Dai beep-uri într-una, nu dormi niciodată
    Arunc telefonul, eşti prea obsedată!!
    Vii pe la mine, dar nu sunt acasă...
    Cred că-mi iau vânt când mereu eşti nervoasă
    Departe am să stau, cred c-o lună sau două...
    Dacă nu sunt la "Brânză", cată-ma la "Oua".
    Ca-ca-cată-mă la OO..."

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu Dinamo Bucuresti s-a putut doar sa se joace pe arena mare ... Alte explicatii sunt egale cu zero.

    Despre bilete: nu poti cere 100 de euro pentru o pereche de pantofi second hand, chiar daca sunt de firma. Pret simbolic la bilete si casele deschise 2 zile inainte de meci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Sandu! De ce nu scrii si despre futsal?

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandule, ai facut o analiza limitata facand comparatie intre meciul de aniversare al Daciei cu alte meciuri...Vezi ca si acum si mai departe Dacia sau Zimbru joaca si vor juca pe terenele de rezerva inclusiv si la inceputul primaverii. Inca la inceputul campionatului se vorbea ca meciul cu Sherif si urmatoarele se vor juca pe stadioanele de rezerva.Meciul cu Dinamo a fost aniversare si o exceptie sau vreai spui ca daca au jucat cu "marele"Sherif pe al doilea stadion, trebuia si cu Dinamo acolo sa joace?


    "nu poti cere 100 de euro pentru o pereche de pantofi second hand"

    Cred ca n-ai trecut de mult pe la pietele sau magazinele second-hand pentru ca acum acolo se vand pantofi mult peste 100 de euro:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrei..se vand pantofi mult peste 100 euro la second hand,dar sunt noi...se gasesc si lucruri noi pe la second hand)))) si defapt "exceptia"despre care vorbesti tu nu e nimic altceva decat faptul ca se arata cine la Zimbru acum e stapan!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune