Pentru cei pe care i-am criticat. Și nu numai

După ultima emisiune am fost sunat ca de Anul Nou. Nu ca să fiu felicitat. Dar ca să fiu... sfătuit...

Recunosc, uneori sunt prea categoric atunci când critic pe cineva. Dar de multe ori sunt și prea blând. Așa că vine în compensație.

Pentru toată lumea care m-a sunat și nu numai: țin cont de opinia voastră, dar eu o am pe a mea. Nu zic că dețin dreptatea de pe ”toate globurile pământești”. Dar vin cu argumente. Nu vorbesc din pod. Iar dacă am greșit, cer iertare! Nu-s fudul. De la toți cei pe care i-am mai ciupit în 2011: Cebanu, Luchianov, Reniță, Juravschi, Șișhanov, Chiseliov, Buceațchi, Antonov, Dobrovolski, Juravel, Balint și mulți alții. Promit ca în noul an să vă critic și mai mult, spre binele sportului și al vostru, pentru că asta e meseria mea. 

Un An Nou fericit tuturor! La Multi Ani!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune