Am revenit. Pe scurt.

După o săptămână de pauză, azi am revenit la normal și sper să am dorință mai multă de a scrie aici. Am fost plecat din țară, dar asta nu m-a împiedicat să urmăresc cu atenție evenimentele care au avut loc la noi. Mai ales Congresul Federației de fotbal. Despre acesta a scris foarte bine Miroslav Primovici. Eu doar aș mai adăuga un lucru: nu există deocamdată în Moldova un înlocuitor destoinic pentru Pavel Ciobanu. Și cu asta punct, cât de mult nu s-ar zbate unii. Sigur, asta nu înseamnă că Ciobanu este perfect. Are lacune, iar eu am scris cel mai mult despre ele și voi continua să-l critic atunci când va fi cazul. Dar deocamdată el este cel mai bun din ceea ce avem.

La fel cum este și Veaceslav Manolachi în domeniul său, menționat de Basarabia Sportivă. Așa oameni vor avea mereu contestatari din simplu motiv că moldovenii sunt cei mai invidioși oameni de pe pământ. Și eu sunt moldovean și încerc din răsputeri să schimb această gândire anapoda, care la mulți nu le dă pace să doarmă normal. Să moară capra vecinului. Asta e la noi. Iar dintr-o parte se vede asta și mai bine. Și e mare păcat, pentru că, în linii mari, suntem un popor cu mult mai multe calități pozitive, mult peste alte popoare la capitolul omenie. Însă invidia... e ceva la noi. 

Comentarii

  1. Sandule,ce ziceti voi pressa de un presedinte FFM care are sprigin din POPOR si e bogat

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cunosc asa om, bogat si sprijinit de popor. Iar daca mai e si politician, atunci voi fi contra. Spune concret

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune