Interviu cu internaționalul Maxim Potîrniche, din Puerto Ordaz, înainte de meciul Venezuela - Moldova

Maxim Potîrniche în Venezuela. Foto: Facebook
Facebook-ul ajută mult presa. Mă conving pentru a câta oară. Vezi dialogul pe care l-am avut cu internaționalul nostru Maxim Potîrniche, în această seară, înainte de meciul Venezuela - Moldova, care se va juca joi dimineață, de la ora 3.00, ora Moldovei.
 
Noroc Max
cum acolo?
salut Sandule...
e bine...
daca vrei sa-mi auzi parerea personala
e frumos...
tot ce tine de altceva decit fotbal
cascade,munti,riuri,pitoresc
e ft cald
in jur de 35 grade la umbra
umiditate 75 procente
este "efectul sauna"
atmosfera in echipa? cam multi jucatori de la Academia...
exact...a iesit asa pe ultima suta de metri
atmosfera e pozitiva...urmeaza sa vedem cum va fi in timpul si dupa meci...
deoarece cam toate conditiile sunt in defavoare
insa nu vreau sa sune ca o scuza
cred ca vom face posibilul sa nu dam cu fata in noroi
astia au jucatori care joaca in campionate tari. nu ti-e frica?
numi este frica...chiar as vrea sa joc...
insa nu stiu daca rezist macar o repriza
insa stii cum...eu pot spune acum,in pat stind multe
insa cu siguranta tremurul din genunchi persista
insa el dispare pe teren...
vezi, ca astia au batut si Brazilia, acolo, sus la ei, la altitudine!
daca nu gresesc aceia sunt bolivienii
care bat acolo la altitudine
da, bine zici
aici nu suntem desupra marii
astia au batut in schimb Argentina
au jucatori buni...i-am analizat deja
rondon-malaga
amorebietta-atletic bilbao
finalist europa league
insa asta nu va juca
mai sunt citeva nume notorii
cum e cu Caras? Unii zic ca e batrin...
pai vizual e batrin...
insa batrinetea presupune experienta
asa ca tre sa absorbim
de la el...
nu cred ca ne va invata ceva de rau...
da-mi un pronostic pentru maine
vreau sa luam maxim de aici,doar nam zburat atit pentru a privi colinele!
scorul il va arata meciul...imi doresc mult sa fie favorabil noua
ok, bafta voua!!!
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune