Noi detalii despre finala Cupei Moldovei Orange, la Publika TV

Cel mai bun comentator de fotbal din Moldova, Miroslav Primovici (foto) va comenta finala Cupei Moldovei Orange, Rapid - Milsami, la Publika TV, duminică, 27 mai, de la ora 17.00. Este pentru a doua oară când Primovici comentează pentru Publika. Prima dată s-a întâmplat cu aproape un an în urmă, când Publika a transmis live Supercupa Moldovei, Dacia - Iskra. 

Echipa Carului de transmisiuni care va lucra la finala Cupei Moldovei Orange va asigura mai întâi transmisiunea finalei Cupei României. Meciul Rapid - Dinamo se va juca miercuri, 23 mai, de la ora 21.00. Astfel, în doar 4 zile, echipa din România va transmite în direct 2 finale de Cupă. 

La finala Cupei Moldovei Orange de la Orhei vor lucra circa 30 de jurnaliști de la Publika TV, inclusiv cameramani și tehnicieni. 

Începând de joi, 24 mai, Publika TV vă va oferi zilnic, până duminică, o rubrică specială în cadrul știrilor din sport dedicată Cupei Moldovei Orange. Aflați totul despre această competiție, despre trofeu, dar și despre finalistele din acest an, Rapid Ghidighici și Milsami Orhei. ”Cireașa de pe tort” vor fi imaginile de la finalele de Cupă din anii 90 ai secolului trecut. Fiți cu ochii pe Publika.

Comentarii

  1. Buna, Sandu! Din cate am inteles, ai acces la unele surse destul de credibile ce iti permit sa informezi opinia publica prin intermediul blog-ului si a emisiunii Arena Publika despre schimbarea antrenorului la Dacia si despre unele detalii ce tin de negocierile clubului cu Dejan Vukicevic. Te rog mult sa continui sa reflecti acest subiect si in continuare. La moment, in ce etapa se situeaza negocierile? S-au incununat cu succes deja? Mersi mult si o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Примович на каком языке будет комментировать?

    RăspundețiȘtergere
  3. fain, pacat doar ca Primovici in cea mai mare parte activiaza la Tiraspol (probabil are oferte mai bune)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,
    Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
    Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video :) ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune