Finala Euro 2012, Italia - Spania, astăzi, la Kiev

Italia și Spania joacă în această seară cu trofeul pe masă. Cine câștigă devine campioană europeană.
Sunt plictisit de jocul de pase al spaniolilor. Parcă ar fi handbal, nu fotbal. Prea multe pase de-a latul terenului. Am obosit de ei, deși până să câștige titlul european acum 4 ani am tot ținut cu Spania.
Italia joacă în sfârșit ceea ce am văzut în 1988, la primul european pe care l-am înțeles. După 24 de ani din nou fotbal la italieni. Sunt de 5 ori mai spectaculoși decât în 2006, când au ieșit campioni mondiali. Azi seara voi ține cu Italia!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune