Albania - Moldova 0-0. Am dominat, dar n-am convins

Naționala noastră n-a rupt gura târgului, dar nici n-a dezamăgit în amicalul cu Albania. Un 0-0 scos cu puțin noroc, chiar dacă echipa antrenată de Ion Caras a dominat la capitolul posesia balonului. A pasat mai bine, însă cei cu ocaziile mari au fost albanezii. Doar imprecizia gazdelor ne-a salvat de la o înfrângere.

Pericolul a venit mai mult pe axa centrală a apărării, acolo unde, teoretic, ar fi trebuit să fim beton, ținând cont de faptul că fundașii centrali Epureanu și Armaș sunt titulari meci de meci în campionatul Rusiei, clasat în Top-10 al Europei. Ei bine tocmai cei mai cotați jucători moldoveni au făcut o partidă slabă contra albanezilor.

La mijloc, am menționat mai sus că am fost buni, cu un Gațcan în mare formă, cu Onică și Covalciuc. Au fost pase multe, dar scurte, fără a pune în pericol poarta adversă. Cel puțin am controlat jocul. În schimb în atac am fost inexistenți. A jucat și Picușciac? Raportul meciului zice că da, dar eu nu l-am văzut pe teren. Cred că Ovseannicov era soluția mai bună, pentru că este și mai rapid, și mai insistent. 

Sunt sigur că selecționerul Ion Caras va trage concluzii și va pregăti cum se cade meciul cu Anglia de la Chișinău, primul din preliminariile pentru Mondialul din Brazilia. Mai ales că Anglia a bătut în această seară Italia cu 2-1 într-un amical care s-a jucat în Elveția. 

Comentarii

  1. Care este parerea dumniavoastra despre jocul selectionatei de tineret? Rassulov nu merita sa joace nici un minut?

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am vazut meciul nationalei de tineret. Dar rezultatul spune totul. Din pacate Curtianu repeta aceleasi greseli pe care le-a facut la Zimbru. Iar omul care nu invata nici macar din propriile greseli n-are nicio sansa de izbanda

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce credeti despre Ionita, care joaca in Suedia?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ce credeti despre Ionita, parca arata forma nu ra in Suedia??!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune