Mă retrag din APSM

În plină Olimpiadă vreau să fac un anunț, care nu cred că va afecta pe cineva, dar pur și simplu vreau ca să se știe: mă retrag din Asociația Presei Sportive din Republica Moldova. Motive sunt multe, dar nu vreau să scot gunoiul din casă. Rog doar atât: ca numele meu să NU mai fie asociat cu APSM.

Retragerea mea din APSM nu va schimba cu nimic activitatea de mai departe. Rămân în continuare în presă, domeniul SPORT, pentru că fac acest lucru din 1994, de 18 ani și recunosc, îmi place la nebunie. De fapt, însăși apartenența mea la APSM de-a lungul anilor a fost pur simbolică, neavând nicio legătură cu activitatea la TV sau în presa scrisă.

Revenind la Jocurile Olimpice de la Londra, salut calificarea lui Ion Luchianov în finala concursului de 3000 m cu obstacole. Chiar dacă a fost obținută la limită, această calificare ne ține în continuare cu ochii pe Londra. Și nu doar pe noi, cei implicați în sport, dar și pe alți oameni, inclusiv demnitari importanți, care, sper, realizează cât de important este sportul și, implicit, își vor schimba atitudinea față de acest domeniu, uitat în Moldova de peste 20 de ani.  

Comentarii

  1. Sunt DEACORD cu Sandu Grecu, APSM este o structura care nu promoveaza presa sportiva, tinerii jurnalisti sportivi, ci doar spala favoruri si interese!

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca ati luat o decizie corecta, pacat de ASPM...

    RăspundețiȘtergere
  3. http://basarabia-sportiva.blogspot.com/2012/08/nu-avem-medicina-sportiva-dar-avem.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune