Misterul Fălești - Ministerul Sănătății. Triunghiul Bermudelor moldovenesc

Andrei Usatîi, ministrul sănătății
Scenarii parcă transcrise din filmele de la Hollywood. O casă înconjrată de mister și enigme. Un orășel la capătul lumii. Un personaj negru în halat alb.

Revista Adevărata Sănătate aduce noi dezvăluiri despre cazul directorului Centrului medicilor de familie din Fălești, Ion Ionesie. Dezvăluirile sunt interesante, în special cele legate de faptul că Ionesie ar fi amenințat angajații Centrului cu răfuială fizică sau concedierea. Se aduce chiar și un fragment dintr-un interviu al unui angajat care confirmă acest lucru. Mai în scurt, la Fălești continuă ”bespredelu”.

Cei de la Adevărata Sănătate spun că vor veni în scurt timp cu un material video care-i va pune capac șefuțului de la Făleasca.

Acum, cel mai interesant. Pe 6 august am republicat un material de pe Basarabia Sportivă în care se făcea o tangență între acest Centru și medicina sportivă de la noi care este varză. Atunci mi-a atras atenția și faptul că este vorba despre o instituție din Fălești, raionul meu de baștină. Am republicat materialul care mi s-a părut a fi interesant. 

Iar astăzi am primit o citație de la Procuratura din Fălești, de la procurorul Tudor Paladi, prin care sunt invitat ca martor în cazul materialelor apărute în presă și care îl vizează pe directorul Centrului medicilor de familie din Fălești, Ion Ionesie. Culmea este că acest pensionar care taie și împarte la o organizație de stat, Ionesie, m-ar fi vedea pe mine principalul vinovat de faptul că el nu-și poate stăpâni angajații. 

Am citit cu atenție comentariile de la ”Ministerul sanatatii protejeaza mafia din Falesti” pe care l-am republicat pe Vox.Publika pe 6 august curect. Citind, mi se ridica părul în cap. Câți dușmani poate avea acest Ionesie și de ce oare? De ce oare atâta lume, 90 de comentarii scriu vrute și nevrute despre el. De ce?, dacă e atât de curat? Poate că unii sunt proști, dar cu siguranță nu sunt orbi. 

Aștept și eu o decizie a Ministerului Sănătății. Asta dacă nu cumva acest Ionesie chiar este protejat de ministrul Usatâi.

Comentarii

  1. Sandule uite ca nu shtiam ca eshti nascut in rn-ul Falesti chiar dak te urmaresc de atata timp,eu is tot de pe colea...iak am gasit un motiv sa ma mandresc ca's din raion:D...apropo procuroru' de care vb e de la mine din sat:D...tu in ce sat eshti nascut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandule uite ca nu shtiam ca eshti nascut in rn-ul Falesti chiar dak te urmaresc de atata timp,eu is tot de pe colea...iak am gasit un motiv sa ma mandresc ca's din raion:D...apropo procuroru' de care vb e de la mine din sat:D...tu in ce sat eshti nascut?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune