Stoichiță trimite jucători la Milsami

foto: fc-sheriff.com
Mihai Stoichiță n-are timp să vină la singurul talk-show sportiv din Moldova, Arena Publika, în schimb e un obișnuit al intervențiilor telefonice în emisiunile specializate din România. Iată un dialog recent pe care l-a avut antrenorul Sheriffului cu un fotbalist pe care îl sfătuie să vină la Milsami!, potrivit gsp.ro.


”Mihai Stoichiţă e lider în Moldova cu Şeriff şi a devenit un adevărat ambasador al României în campionatul vecinilor. 

Prezent într-o emisiune TV, Dragoş Firţulescu (23 de ani), fostul jucător al Craiovei, acum liber de contract, a profitat de ocazie pentru a primi ajutor.

Firţulescu l-a întrebat Stoichiţă, intrat în direct la emisiune prin telefon, dacă ar fi bine să dea curs unei oferte din Moldova.

"Am şi eu o ofertă din Moldova, cum e fotbalul acolo?", a întrebat Firţulescu într-o emisiune la sport.ro.

"Nivelul este unul bun. Depinde de la ce echipă ai oferta. E vorba de Milsami, echipa lui Stoica?", a întrebat Stoichiţă.

"Da, de la această echipă am o propunere".

"Eu cred că ar fi o variantă bună pentru tine", a fost concluzia antrenorului de la Şeriff.”, scrie gsp.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune