La Mulţi Ani, Impresarului FIFA Ion Carp!

Unul dintre cei mai importanţi impresari de jucători ai Europei de Est, Colaborator al FC Veris, Agentul FIFA Ion Carp îşi sărbătoreşte astăzi ziua de naştere, împlinind frumoasa vârstă de 43 de ani.

Întreg colectivul FC Veris îi transmite pe această cale Domnului Ion să aibă parte de o viaţa lungă, încoronată de sănătate, fericire şi realizări în cariera profesionistă.

S-a născut în Moldova, dar s-a „format" în Germania, ţară care i-a şi marcat viaţa şi care l-a îndrumat să-şi stabilească principiile. S-a afirmat rapid pe piaţa agenţilor de jucători din Moldova, unde şi-a creat un nume, dar lumea lui, de departe, nu face hotar doar cu lumea fotbalului. Are ambiţii pe care le va duce pînă la capăt - altfel nu ştie. Nu neapărat în domeniul fotbalistic, pentru că niciodată nu ştie unde îl va duce viaţa.

Nume: Ion Carp
S-a născut: 15 octombrie 1970, Teleneşti.
Studii: Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport, Masteratul.
Activitate: jucător la echipa de amatori „Bremen Haven", Germania, manager şi vicepreşedinte al echipei „Sporting" USM, colaborări (în calitate de manager) cu firme de impresariat din România, inclusiv „Becali&Popescu".

Data obţinerii licenţei FIFA: 30 martie 2006.
Data nunţii: de Sf. Valentin - 14 februarie 1998.

De ce fotbalul? Mai bine zis - afacerile în fotbal?

Iubesc foarte mult acest sport. Am jucat mult timp, dar n-am avut fericirea afirmării în fotbalul mare. Nici n-am avut şanse să o fac - unui băiat dintr-o familie numeroasă, de lîngă Teleneşti, îi venea foarte greu să ajungă la un centru sau o şcoală sportivă, unde erau aduşi, deliberat, cu „vagonul", copii din toată Ucraina şi Rusia. Aveam calităţi bune, cum ar fi viteza, dar, atunci mi-a lipsit un impresar, probabil. Acum, dacă doreşti să ajungi în fotbalul mare, eşti în stare şi dai dovadă de caracter, chiar ajungi - talentele nu rămîn neobservate. Ambiţia m-a dus, totuşi, într-o ligă de amatori în Germania, să cîştig, pe munca mea, cele trei-patru sute de mărci pe meci. După asta s-au deschis alte oportunităţi şi am decis să realizez „ceva" în fotbal, chiar dacă nu din postura de jucător. Nu zic că am devenit cel mai tare impresar din ţară - nici nu mi-am propus asta vreodată, dar sînt mulţumit de succesele mele pe acest tărîm. CONTINUARE AICI.


Sursa: VIP Magazin
(Text: Marcel Toma.  Foto: www.fotoroom.md)

Adaptare pentru FCVeris.md: Mihai Burciu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune