Un material emoționant despre cel care a îngropat Steaua

Ramires, care a marcat două goluri în partida cu Steaua, a avut o copilărie foarte grea. Fără să își cunoască tatăl și crescut în suburbiile din Rio, mijlocașul lui Chelsea a muncit încă de la o vârstă fragedă pentru a se întreține. Lucra ca ajutor de zidar, iar după serviciu pleca la antrenament. Toate aceste greutăți l-au făcut mai puternic pe Ramires, care a fost poreclit "Rambo", datorită ambiției și dorinței sale de a câștiga.

"Nu există lucru mai important decât să joc în naționala Braziliei"

"Fratele meu își cumpăra haine care îl strângeau ca să îmi vină și mie bine"
 
"Am fost crescut cu orez și fasole și asta îmi ajunge și azi"

Acestea sunt doar câteva declarații date de Ramires. Vezi AICI un material VIDEO emoționant despre jucătorul care a scăpat de sărăcie datorită fotbalului. 

sursa: Dolce Sport

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune