Suntem la masa celor mari! Ioniță de la Verona

31 august 2014. Țineți minte această dată. Este ziua în care un fotbalist moldovean a debutat în Serie A! Primul fotbalist moldovean din perioada de independență ajuns în campionatul Italiei.

Nu este o glumă. Este adevărat. Acum 20 de ani dacă îmi spunea cineva că vom avea un moldovean în campionatul Italiei - cel mai tare din lume la acea vreme - aș fi zâmbit sarcastic. Abia ieșiți din liga a doua imperială pe arena internațională mi se părea un vis că avem o națională, că jucăm cu Germania, chiar și cu Țara Galilor. De Serie A nici măcar nu visam. Asta era atunci. Dar nu azi.

Azi Artur Ioniță, un tânăr basarabean de 24 de ani, a jucat primul său meci pentru Verona în Serie A. În deplasarea de la Bergamo, Ioniță a intrat pe teren în minutul 73 și și-a ajutat echipa să scoată un egal contra Atalantei, 0-0. Mai multe despre Ioniță citiți AICI, într-un material pe care-l scriam în luna mai curent.

Am așteptat azi cu sufletul la gură intrarea pe teren a lui Artur, urmărind pe net meciul Atalanta - Verona. Iar când și-a făcut apariția am trăit un sentiment de mândrie. Pentru acest pământ călcat în pioare de cui nu-i este lene. Și pentru fotbalul nostru. Deci SE POATE! 

Multă baftă să ai, Artur Ioniță!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune