Decizii aberante la MTS

N-am avut sport până acum, dar de acum înainte nu vom avea nici atât. E de ajuns să vă uitați cine a fost pus în fruntea Ministerului Tineretului și Sportului ca să înțelegi asta. Oameni de la partid care trebuiesc cumva remunerați pentru promisiunile minciunoase din timpul campaniei electorale. Nu vorbesc neapărat de ministru.

Ieri am aflat că viceministrul Dragoș Hîncu a fost eliberat din funcție. Am făcut o pauză pentru că eram roșu de furie și aș fi scris, probabil, un material cu prea multe înjurături, chiar dacă fac foarte rar astfel de lucruri. Oricum...

Trebuie să fii diletant total ca să schimbi cel mai bun om din MTS cu unul de la ministerul transporturilor. Ce are sportul cu drumurile? Ce are coada vacii cu drapelul primăriei? Dar se vede că în mintea unora - are. 

Pe Dragoș Hîncu îl cunosc de 20 de ani. Am lucrat mulți ani cot la cot. Îi cunosc valoarea. Nu știu cât de mult va sta pe bară, cum se spune în sport. Dar știu că persoane inteligente se vor interesa de serviciile lui. Probabil se vor interesa, dacă nu-l vor considera incomod. Pentru că la noi e așa: dacă ai minte, ești incomod.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Taxele de participare în campionatul Moldovei la fotbal și achitarea arbitrajului

7 lucruri înainte de meciul secolului

Victoria istorică a Moldovei asupra Poloniei. Cum am văzut-o din tribune